nieuwe banner gemaakt..
-
Anca
- Speurneus

- Contacteer:
-
Anca
- Speurneus

- Contacteer:
-
Yara
-
Anca
- Speurneus

- Contacteer:
Je moet ook geen lagen verwijderen, maar rechts in je lagenpalet op de laag gaan staan van je tube en dan verhelderen.Yara schreef:Ik heb het ook even aangepast in mijn huidige banner. Ik wil mijn huidige avatar ook lichter maken, maar de tekst staat nu weer horizontaal.
Als ik die laag verwijder en opnieuw er in wil zetten, heb ik de juiste kleuren niet meer. Kan ik dat ook op een andere manier doen?
Groetjes Anca

-
Yara
Dat lukt me ook wel, maar ik zit nu met de tekst.. die krijg ik niet meer goed. Als ik die laag verwijder, dat de tekst dus weg is, krijg ik de juiste kleuren niet meer.Anca schreef:Je moet ook geen lagen verwijderen, maar rechts in je lagenpalet op de laag gaan staan van je tube en dan verhelderen.Yara schreef:Ik heb het ook even aangepast in mijn huidige banner. Ik wil mijn huidige avatar ook lichter maken, maar de tekst staat nu weer horizontaal.
Als ik die laag verwijder en opnieuw er in wil zetten, heb ik de juiste kleuren niet meer. Kan ik dat ook op een andere manier doen?
-
Anca
- Speurneus

- Contacteer:
Als ik banners en avatars maak, voeg ik op het laats de lagen niet samen en sla het eerst op als pspimage en daarna pas als jpeg.
Wil je later dan nog iets veranderen, open je het pspimage-bestand en kan je per laag kijken wat je ermee doet.
Als je het zo doet, hoef je de tekstlaag toch niet te veranderen of zie ik dat verkeerd? Wil je het wel op die manier, ga je op je tekstlaag staan en kies je voor bewerken - kopieren en daarna klik je ergens op je grote werkvel en kies je voor bewerken - plakken als nieuwe afbeelding. Je kan dan nu met je pipet de kleuren weer in je voorgrond en achtergrondkleur zetten.
Je kunt natuurlijk ook je banner erbij pakken en daar de kleuren vanaf halen met je pipet
Wil je later dan nog iets veranderen, open je het pspimage-bestand en kan je per laag kijken wat je ermee doet.
Als je het zo doet, hoef je de tekstlaag toch niet te veranderen of zie ik dat verkeerd? Wil je het wel op die manier, ga je op je tekstlaag staan en kies je voor bewerken - kopieren en daarna klik je ergens op je grote werkvel en kies je voor bewerken - plakken als nieuwe afbeelding. Je kan dan nu met je pipet de kleuren weer in je voorgrond en achtergrondkleur zetten.
Je kunt natuurlijk ook je banner erbij pakken en daar de kleuren vanaf halen met je pipet
Groetjes Anca

-
Yara
Ik heb het ook opgeslagen als pspimage, maar als ik die open, staat de tekst horizontaal ipv verticaal en ik krijg dat niet gewijzigd. Heb nu die laag verwijderd, opnieuw de kleuren erbij gezocht en de tekst er opnieuw ingezet. Anders lukte het me niet.Anca schreef:Als ik banners en avatars maak, voeg ik op het laats de lagen niet samen en sla het eerst op als pspimage en daarna pas als jpeg.
-
Katootje
- Hele grote hondenneus