Vandaag krijgen Max en Luna voor het eerst Kivo.
Eens kijken of dat net zo goed bevalt als Duck, het ziet er iig iets vleeseriger (is dat een woord?) uit
Groetjes Lin en een van Max en een van Luna, Doran en Zinzi
Lunatic schreef:Vandaag krijgen Max en Luna voor het eerst Kivo.
Eens kijken of dat net zo goed bevalt als Duck, het ziet er iig iets vleeseriger (is dat een woord?) uit
vanaf nu wel
dan houden we hem erin
vanaf nu wel
dan houden we hem erin
ben benieuwd, zit Max nog steeds op 500-600 gram per dag? Ik heb zelf geen ervaring met Kivo, en benieuwd
ester en max schreef: Vanavond krijgt hij wat kipfilet (rauw uiteraard )
Ik heb dit nog nooit aan Diva gegeven wel gekookt..maar rauw mag dus ook?
Vandaag eet Diva ze longen
ik kook nooit iets, ik voer alles rauw. Je wilt toch niet zeggen dat je de longen kookt?
Nee Diva krijgt ook alles rauw maar kipfilet heb ik nooit gegeven alleen toen ze jonger was en last had van haar darmen gekookte kipfilet.
Dus vandaar ik het even voor de zekerheid vraagt want dan weet ik al wat ze morgen gaat eten rauwe kipfilet
we hebben hier nog over ge pb't Max is herplaatst bij Lunatic ben je nu al rozig van de rose
ja maar ik wist niet bij lunatic geweldig super
nou zon en rose is geen goeie combi dat weet ik nu al en dan komt roy zo thuis en die ergert zich dan helemaal hahaha want ik kan heel slecht tegen drank ga de hele tijd zitten lachen
we hebben hier nog over ge pb't Max is herplaatst bij Lunatic ben je nu al rozig van de rose
nou zon en rose is geen goeie combi dat weet ik nu al en dan komt roy zo thuis en die ergert zich dan helemaal hahaha want ik kan heel slecht tegen drank ga de hele tijd zitten lachen
ester en max schreef: ben benieuwd, zit Max nog steeds op 500-600 gram per dag? Ik heb zelf geen ervaring met Kivo, en benieuwd
Ja Max zit nog steeds op 5 á 600 gram per dag, al naar gelang hoeveel belonings koekjes hij heeft gehad
En ik heb eerst gebeld, er zit geen lijnzaadolie in, dus het moet in dat opzicht helemaal goed komen
ester en max schreef: we hebben hier nog over ge pb't Max is herplaatst bij Lunatic ben je nu al rozig van de rose