Wat eet je hond vandaag?

Vragen over de voeding van je Labrador? Plaats ze hier.
Diva

Ongelezen bericht door Diva »

ester en max schreef: Vanavond krijgt hij wat kipfilet (rauw uiteraard 8) )
Ik heb dit nog nooit aan Diva gegeven wel gekookt..maar rauw mag dus ook? :oops:

Vandaag eet Diva ze longen :?
ester01

Ongelezen bericht door ester01 »

Diva schreef:
Ik heb dit nog nooit aan Diva gegeven wel gekookt..maar rauw mag dus ook? :oops:

ik kook nooit iets, ik voer alles rauw. Je wilt toch niet zeggen dat je de longen kookt?
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Bowie heeft net 2 (rauwe) kipfilets naar binnen gewerkt, dat gaat zo ongeveer zoals mensen een haring naar binnen laten glijden. 8)
Ramona

Ongelezen bericht door Ramona »

haha die lieve bowerdje toch, blijf hem echt de super lief vinden als ik je banner ook weer zie prachtig 8)
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Vandaag krijgen Max en Luna voor het eerst Kivo.
Eens kijken of dat net zo goed bevalt als Duck, het ziet er iig iets vleeseriger (is dat een woord?) uit :D
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Ramona

Lunatic schreef:Vandaag krijgen Max en Luna voor het eerst Kivo.
Eens kijken of dat net zo goed bevalt als Duck, het ziet er iig iets vleeseriger (is dat een woord?) uit :D
vanaf nu wel :lol:
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ramona schreef:
:schreeuw: dan houden we hem erin :lol:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
ester01

Lunatic schreef:
Ramona schreef:
:schreeuw: dan houden we hem erin :lol:
:D ben benieuwd, zit Max nog steeds op 500-600 gram per dag? Ik heb zelf geen ervaring met Kivo, en benieuwd :wink:
Ramona

mis ik nu ff wat ofzo???
ester01

Ramona schreef:mis ik nu ff wat ofzo???
we hebben hier nog over ge pb't 8) Max is herplaatst bij Lunatic ben je nu al rozig van de rose :D
Diva

Ongelezen bericht door Diva »

ester en max schreef:
Diva schreef:

ik kook nooit iets, ik voer alles rauw. Je wilt toch niet zeggen dat je de longen kookt?
Nee Diva krijgt ook alles rauw maar kipfilet heb ik nooit gegeven alleen toen ze jonger was en last had van haar darmen gekookte kipfilet.
Dus vandaar ik het even voor de zekerheid vraagt want dan weet ik al wat ze morgen gaat eten rauwe kipfilet :lol: :wink:
Ramona

ester en max schreef:
we hebben hier nog over ge pb't 8) Max is herplaatst bij Lunatic ben je nu al rozig van de rose :D
ja maar ik wist niet bij lunatic :) geweldig super :)

nou zon en rose is geen goeie combi dat weet ik nu al en dan komt roy zo thuis en die ergert zich dan helemaal hahaha want ik kan heel slecht tegen drank ga de hele tijd zitten lachen :oops:
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Ramona schreef:
ester en max schreef:

nou zon en rose is geen goeie combi dat weet ik nu al en dan komt roy zo thuis en die ergert zich dan helemaal hahaha want ik kan heel slecht tegen drank ga de hele tijd zitten lachen :oops:
Nu weer ontopic, dames? 8)
Lunatic
Speurneus
Speurneus

ester en max schreef: :D ben benieuwd, zit Max nog steeds op 500-600 gram per dag? Ik heb zelf geen ervaring met Kivo, en benieuwd :wink:
Ja Max zit nog steeds op 5 á 600 gram per dag, al naar gelang hoeveel belonings koekjes hij heeft gehad :D
En ik heb eerst gebeld, er zit geen lijnzaadolie in, dus het moet in dat opzicht helemaal goed komen :klasse:
ester01

Bowie schreef:
Ramona schreef:
ester en max schreef: we hebben hier nog over ge pb't 8) Max is herplaatst bij Lunatic ben je nu al rozig van de rose :D

Nu weer ontopic, dames? 8)
tuuuurlijk modje :D
Plaats reactie