Plekje vrij voor mij???kvankleef schreef:Jeetje wat gaat dat snel zeg! Wel spannend hoor! Misschien kom ik nog wel even puppy snuiven. Maar het is wel een eind rijden vanuit het westenbrigitte064 schreef:Gisteren zat mijn schatje op haar 50e dag, als ze op haar mamma en zusje lijkt, zal het nog een dagje of 10 duren, voor Hitch mag het ook eerder....maar voor mij mag het nog wel even duren![]()
![]()
Maar als Doretteke gaat, vraag ik of ik mee kan liften!
Hitch heeft de puppylook
-
Lousje
-
taggart
-
Brown Bear
oh ja zeker, ze heeft ook iets in haar uitstraling wat mij erg aanspreekt.Mireille schreef:Brown Bear schreef:oh wat is het toch een heerlijke meid, daar kunnen alleen maar super pups uit komen
ja he! Ik dacht dat 't aan mij lag dat ik verliefd ben, maar via de foto's komt het
-gevoel dus ook op jullie over
tis gewoon een wereldwijfie
-
lupos
zucht... nog heeeeeel even... ik heb echt al verzamelwoede nu
er ligt zelfs al een spiksplinter nieuwe jachtlijn klaar voor puplief
Ik dacht als ik die nou koop dan móet er wel eentje voor mij bij zitten
En Pieter is al bezig met ontwerp maken voor een tweede kennel in de auto, en een vergroting van de buitenkennel zodat pup straks samen met Hagrid naar buiten kan als wij afwezig zijn, en we zijn een ontwerp voor de voortuin aan het maken, zodat we daar in kunnen oefenen als we de andere hondjes niet kunnen gebruiken
maar ik reken er verder helemáál nog niet op hoor!!!! (alleen ligt er al puppievoer in de vriezer
)
En Pieter is al bezig met ontwerp maken voor een tweede kennel in de auto, en een vergroting van de buitenkennel zodat pup straks samen met Hagrid naar buiten kan als wij afwezig zijn, en we zijn een ontwerp voor de voortuin aan het maken, zodat we daar in kunnen oefenen als we de andere hondjes niet kunnen gebruiken
-
Brown Bear
ik ga knetterhard voor je duimen dat er een super puppert voor je bij zitlupos schreef:zucht... nog heeeeeel even... ik heb echt al verzamelwoede nuer ligt zelfs al een spiksplinter nieuwe jachtlijn klaar voor puplief
![]()
![]()
![]()
En Pieter is al bezig met ontwerp maken voor een tweede kennel in de auto, en een vergroting van de buitenkennel zodat pup straks samen met Hagrid naar buiten kan als wij afwezig zijn, en we zijn een ontwerp voor de voortuin aan het maken, zodat we daar in kunnen oefenen als we de andere hondjes niet kunnen gebruiken![]()
maar ik reken er verder helemáál nog niet op hoor!!!! (alleen ligt er al puppievoer in de vriezer
)
-
Lunatic
- Speurneus

Ik doe meeBrown Bear schreef:ik ga knetterhard voor je duimen dat er een super puppert voor je bij zitlupos schreef:zucht... nog heeeeeel even... ik heb echt al verzamelwoede nuer ligt zelfs al een spiksplinter nieuwe jachtlijn klaar voor puplief
![]()
![]()
![]()
En Pieter is al bezig met ontwerp maken voor een tweede kennel in de auto, en een vergroting van de buitenkennel zodat pup straks samen met Hagrid naar buiten kan als wij afwezig zijn, en we zijn een ontwerp voor de voortuin aan het maken, zodat we daar in kunnen oefenen als we de andere hondjes niet kunnen gebruiken![]()
)
Groetjes Lin en een
van Max en een
van Luna, Doran en Zinzi
-
Mireille
- Hele grote hondenneus

Na dit te lezen is er maar een diagnose mogelijk: Puppykoorts ...lupos schreef:zucht... nog heeeeeel even... ik heb echt al verzamelwoede nuer ligt zelfs al een spiksplinter nieuwe jachtlijn klaar voor puplief
![]()
![]()
![]()
)
Tja, ik weet gelukkig hoe dit te genezen is..
dus ik ben ook aan het duimen geslagen
dwz extra duimen, want ik was natuurlijk al lang en breed bezig met duimen he
groetjes van Mireille
-
Dees en Floor
- Speurneus

-
Mireille
- Hele grote hondenneus

Nou ik heb haar vandaag gezien en ze doet echt haar best hoor Elke.taggart schreef:ahhhhhhhh mijn lieve meissie wat zie je er mooi uit!!!!!!![]()
Zo kan ik op afstand toch nog een beetje met jullie meegenieten, geef haar van mij maar een dikke knuffel en van broer Frost en halfbroer Taggie een dikke lebber!!!
En meissie nog effe volhouden hoor
Maandagavond misschien? Wie zal 't zeggen...
Fotootjes worden zo opgeladen!
groetjes van Mireille