Hitch heeft de puppylook

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Lousje

Ongelezen bericht door Lousje »

kvankleef schreef:
brigitte064 schreef:Gisteren zat mijn schatje op haar 50e dag, als ze op haar mamma en zusje lijkt, zal het nog een dagje of 10 duren, voor Hitch mag het ook eerder....maar voor mij mag het nog wel even duren :D
Jeetje wat gaat dat snel zeg! Wel spannend hoor! Misschien kom ik nog wel even puppy snuiven. Maar het is wel een eind rijden vanuit het westen :wink: :wink:
Maar als Doretteke gaat, vraag ik of ik mee kan liften!
Plekje vrij voor mij??? :oops:
taggart

Ongelezen bericht door taggart »

ahhhhhhhh mijn lieve meissie wat zie je er mooi uit!!!!!! :)
Zo kan ik op afstand toch nog een beetje met jullie meegenieten, geef haar van mij maar een dikke knuffel en van broer Frost en halfbroer Taggie een dikke lebber!!!

En meissie nog effe volhouden hoor :D
Jomoke
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jomoke »

Ze ziet er super uit!!!!
Groetjes Jomoke en een poot van Buddy
Brown Bear

Ongelezen bericht door Brown Bear »

Mireille schreef:
Brown Bear schreef::verliefd1: oh wat is het toch een heerlijke meid, daar kunnen alleen maar super pups uit komen :D
:P ja he! Ik dacht dat 't aan mij lag dat ik verliefd ben, maar via de foto's komt het :verliefd1:-gevoel dus ook op jullie over :D
oh ja zeker, ze heeft ook iets in haar uitstraling wat mij erg aanspreekt.

tis gewoon een wereldwijfie :D
lupos

Ongelezen bericht door lupos »

zucht... nog heeeeeel even... ik heb echt al verzamelwoede nu :oops: er ligt zelfs al een spiksplinter nieuwe jachtlijn klaar voor puplief :oops: :oops: Ik dacht als ik die nou koop dan móet er wel eentje voor mij bij zitten :lol: :oops:
En Pieter is al bezig met ontwerp maken voor een tweede kennel in de auto, en een vergroting van de buitenkennel zodat pup straks samen met Hagrid naar buiten kan als wij afwezig zijn, en we zijn een ontwerp voor de voortuin aan het maken, zodat we daar in kunnen oefenen als we de andere hondjes niet kunnen gebruiken :oops: :oops: maar ik reken er verder helemáál nog niet op hoor!!!! (alleen ligt er al puppievoer in de vriezer :? )
Brown Bear

Ongelezen bericht door Brown Bear »

lupos schreef:zucht... nog heeeeeel even... ik heb echt al verzamelwoede nu :oops: er ligt zelfs al een spiksplinter nieuwe jachtlijn klaar voor puplief :oops: :oops: Ik dacht als ik die nou koop dan móet er wel eentje voor mij bij zitten :lol: :oops:
En Pieter is al bezig met ontwerp maken voor een tweede kennel in de auto, en een vergroting van de buitenkennel zodat pup straks samen met Hagrid naar buiten kan als wij afwezig zijn, en we zijn een ontwerp voor de voortuin aan het maken, zodat we daar in kunnen oefenen als we de andere hondjes niet kunnen gebruiken :oops: :oops: maar ik reken er verder helemáál nog niet op hoor!!!! (alleen ligt er al puppievoer in de vriezer :? )
ik ga knetterhard voor je duimen dat er een super puppert voor je bij zit :D
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Brown Bear schreef:
lupos schreef:zucht... nog heeeeeel even... ik heb echt al verzamelwoede nu :oops: er ligt zelfs al een spiksplinter nieuwe jachtlijn klaar voor puplief :oops: :oops: Ik dacht als ik die nou koop dan móet er wel eentje voor mij bij zitten :lol: :oops:
ik ga knetterhard voor je duimen dat er een super puppert voor je bij zit :D
Ik doe mee :D
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
lupos

Ongelezen bericht door lupos »

wat lief van jullie :) ik duim ook mee hahaha maar dat is logisch ;)
Mireille
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Mireille »

Na dit te lezen is er maar een diagnose mogelijk: Puppykoorts ... :D
Tja, ik weet gelukkig hoe dit te genezen is..
dus ik ben ook aan het duimen geslagen :D

dwz extra duimen, want ik was natuurlijk al lang en breed bezig met duimen he :wink:
groetjes van Mireille
Dees en Floor
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dees en Floor »

Het wordt steeds spannender :D
Afbeelding

:zwartpootje: Floortje 25-04-2006
Mireille
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Mireille »

taggart schreef:ahhhhhhhh mijn lieve meissie wat zie je er mooi uit!!!!!! :)
Zo kan ik op afstand toch nog een beetje met jullie meegenieten, geef haar van mij maar een dikke knuffel en van broer Frost en halfbroer Taggie een dikke lebber!!!

En meissie nog effe volhouden hoor :D
Nou ik heb haar vandaag gezien en ze doet echt haar best hoor Elke.
Maandagavond misschien? Wie zal 't zeggen...

Fotootjes worden zo opgeladen!
groetjes van Mireille
Plaats reactie