ben ik geschikt om deel te nemen aan een show?

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
jannie

Ongelezen bericht door jannie »

bink schreef:Gewoon lekker mee doen.
In mei heb ik een show gelopen van de fokkerskring, ook alleen labjes en buiten.
Dan zie je pas hoeveel maten en soorten er zijn, ze zijn allemaal anders.
De mooiste, liefste en leukste hebben wij weer mee naar huis genomen.
Een leuk keurverslag en een hoop ervaring opgedaan.
Ik krijg er steeds meer zin in .
toos

Ongelezen bericht door toos »

jannie schreef:
toos schreef:Meid of je nou flater slaat of niet, je neemt altijd de mooiste en de liefste mee naar huis :wink: Doe waar je zelf zin in hebt, ervaring opdoen is ook leuk :wink:

Je hebt gelijk. Het lijkt me een hele ervaring. Heb je tips voor me . Jij bent degene met ervaring.
Hij moet vrij staan dus niet vasthouden. Die staartomhoog is dus niet de bedoeling. Kijk maar eens op Neelix zijn website daar staan ook filmpjes op...
jannie

toos schreef:
jannie schreef:
toos schreef:Meid of je nou flater slaat of niet, je neemt altijd de mooiste en de liefste mee naar huis :wink: Doe waar je zelf zin in hebt, ervaring opdoen is ook leuk :wink:

Je hebt gelijk. Het lijkt me een hele ervaring. Heb je tips voor me . Jij bent degene met ervaring.
Hij moet vrij staan dus niet vasthouden. Die staartomhoog is dus niet de bedoeling. Kijk maar eens op Neelix zijn website daar staan ook filmpjes op...
Toos, bedankt. :)
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

Volgens mij sla je nooit een flater. Wij zijn allemaal gelijkgestemden en als het keurverslag niet is wat je gehoopt had is het altijd de schuld van de keurmeester :D :D :D
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Lien schreef:Volgens mij sla je nooit een flater. Wij zijn allemaal gelijkgestemden en als het keurverslag niet is wat je gehoopt had is het altijd de schuld van de keurmeester :D :D :D
Precies! :eusashhh: :D
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
jannie

ha,ha :D
toos

Lien schreef:Volgens mij sla je nooit een flater. Wij zijn allemaal gelijkgestemden en als het keurverslag niet is wat je gehoopt had is het altijd de schuld van de keurmeester :D :D :D
JUIST als je dat maar weet :applaus:
Lindsay88
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lindsay88 »

Prachtige lab naar mijn mening maar ben ook een leek op showgebied :oops: :D
Liefs, Lindsay & Tessa
toscak
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door toscak »

toos schreef:
jannie schreef:

Hi Toos, moeten ze bij een show gewoon naast je staan of zitten of lopen? Ik dacht altijd dat de staart omhoog moest. Ben ook een totale leek hoor, maar had dat zelf geconcludeerd uit alle foto's :D
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Ik heb er weinig verstand van, maar z'n koppie vind ik prachtig.

Gewoon gaan! En ik zou ook naar Assen gaan. Lekker alleen labradors, en dan ook nog in de buitenlucht.

Ik heb het één keer gedaan met onze Max toen deze ca. 1 jaar was. Ik vond het een hele leuke ervaring. Max werd beoordeeld als zeer goed en daar was ik super trots op. Zeker omdat het destijds nog een (in de ogen van de jury) te smal labje was.

Veel plezier en succes.
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
toos

toscak schreef:
toos schreef:
jannie schreef:
Hi Toos, moeten ze bij een show gewoon naast je staan of zitten of lopen? Ik dacht altijd dat de staart omhoog moest. Ben ook een totale leek hoor, maar had dat zelf geconcludeerd uit alle foto's :D
Voor je staan, als ze zitten dan zien ze niets :wink: Kijk maar eens op nixies site en dan onder de kop foto's en dan shows daar staan filmpjes op kun je het zien,

gr Toos
Marco & Diana

Ongelezen bericht door Marco & Diana »

Gewoon lekker doen. Wat de keurmeester ook van hem vindt, het is toch weer een leuke ervaring. Het is een mooie kerel hoor enne jij neemt altijd je eigen kanjer aan het einde van de dag weer mee naar huis.
Jopie

Ongelezen bericht door Jopie »

Oeeh spannend he! Ik ben ook een leek op showgebied (net een keertje met knikkende knieën aan " echte" CAC show mee gedaan en een keer meegedaan met een clubmatch) maar de zenuwen zijn geen reden om het te laten.
hartstikke leuk, en in mijn optiek een mooi hondje! Een flater sla je denk ik niet snel en altijd genoeg mensen die bereid zijn je e.a. uit te leggen.

Veel plezier!
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Gewoon meedoen :) Het is een prachtige lab vind ik zelf, maarja ik ben geen keurmeester :lol:
Plaats reactie