Altijd weer uitleg geven

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Het is een lekker ding en ja, laat ze maar kletsen. Er zijn altijd mensen die alles beter denken te weten.
Het verbaasd mij ook dat hij zijn eten zo lang laat staan. Dat zou hier echt niet gebeuren. Heb je weleens een lekker kipkarkasje geprobeerd :wink:
Afbeelding

bedankt Sharon !
Aldinne
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Aldinne »

Ik vind hem prachtig, zo als een lab hoort te zijn.. En ik denk ook dat hij uit forse lijnen komt, dat is ook waar ik van houd.. :verliefd1: Ik heb juist niks met die ielige labjes, maar dat is ieders z'n eigen.. :oops:
We zijn tenslotte niet de iegenaar van een haze wind hond toch?? :wink:
Groetjes Marloes, lebbers van Kai, Zepp, Jula & Pleun :bruinpootje: :zwartpootje: :bruinpootje: :zwartpootje:
Afbeelding
Quasar
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Quasar »

Jutta schreef:Het is een lekker ding en ja, laat ze maar kletsen. Er zijn altijd mensen die alles beter denken te weten.
Het verbaasd mij ook dat hij zijn eten zo lang laat staan. Dat zou hier echt niet gebeuren. Heb je weleens een lekker kipkarkasje geprobeerd :wink:
Heb wel eens een stukje kipfilet geprobeerd maar dat mot meneer niet hoor :roll:
Maar smuldier of rodi gaat er wel in dus zal dat van de week eens gaan halen. En misschien over op een andere brok ook geperst vlees b.v biofood of zo
:blondpootje: Creekwater King Quasar (16-06-2006)
Groetjes van Suzanne en een lik van Quasar
BeerBalou

Ongelezen bericht door BeerBalou »

:offtopic: Hier ook een monster wat altijd hangen en wurgen was met brokken eten, ook regelmaat overgeven zonder aanleiding... Zit nu alweer een jaartje op rodi, ei, schapenvet en dat soort eten en het gaat erin als koek en geen vage klachten meer :)

:grgontopic:
Ik vind het prachtig! Hier ook een echte beer, hoewel er wel ietsje af mag hoor, want hij is nu wel wat te zwaar, maar daar werken we aan! Wel heupen, maar net teveel vet op de ribben (voel ze alleen bij harder drukken) dus mot wat af.

Balou wordt altijd vergeleken met een (kruizing) rottweiler... :? Ach ja, je hebt er verstand van of niet he. Als dat het niet is: Oh hij heeft een goed kosthuis of niet... of: goh, wel een beetje te dik he.

Nou ik heb liever dat een hond een kilo-tje boven het ideaal gewicht zit en het naar zijn zin heeft :) ... er zijn zoveel hondjes op deze wereld die het slecht hebben. Laat ze daar eens van zeggen: goh die is mager, en naar de portemonnee grijpen. Lijkt me veel nuttiger! :D
molletje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door molletje »

zo herkenbaar... Vesta wordt ook nogal eens voor dik uitgemaakt, en ik weet dat ik dat van me af moet laten glijden, maar het doet toch soms een beetje zeer.
Quasar
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

molletje schreef:zo herkenbaar... Vesta wordt ook nogal eens voor dik uitgemaakt, en ik weet dat ik dat van me af moet laten glijden, maar het doet toch soms een beetje zeer.
Zeker wel hoor het nu dus zo'n beetje 5 jaar :?
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Lekker boeiend wat een ander er van vindt, het is toch jouw hond 8)
Ik zou daar niet mee zitten hoor, gewoon je schouders ophalen :)
Je hebt altijd mensen die het beter weten, die nemen dan maar hun eigen hond.
Ik heb altijd veel commentaar gekregen op het uiterlijk van Ramses, vooral in de tijd dat we aan het sukkelen waren met zijn voeding en hij te mager was (ook daar hebben mensen een mening over). In het begin vond ik dat lastig, vooral ook omdat we niet wisten waarom hij zo mager bleef terwijl hij toch meer dan voldoende te eten kreeg. Toen we 'het probleem' onder controle hadden en hij een gezond gewicht had voor zijn bouw, kon het me niet meer schelen. Hij is zoals hij is en ik vind hem prima zo. Vind een ander hem lelijk, te mager of 'geen Labrador'.... prima, ik vind hem prachtig :verliefd1:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

sommige mensen denken dat wobbe een American Stafford is..... :shock: :confused: :cry: Met alle respect voor het ras... maar ik
vond dat een grove belediging hoor ! :wink: :?
HOE ontwetend kan een mens zijn ?
Quasar
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

wobbetje schreef:sommige mensen denken dat wobbe een American Stafford is..... :shock: :confused: :cry: Met alle respect voor het ras... maar ik
vond dat een grove belediging hoor ! :wink: :?
HOE ontwetend kan een mens zijn ?
Hier wel eens met een golden, maar niet iedereen weet soms het verschil en dan zeg ik: golden is met lange haren :wink:
Maar zoals ik in mijn 1e berichtje schreef in dit topic dat die vrouw dacht dat het een Mastiff is :shock: dat scheelt heel wat kilootjes en een masker :?
En die vrouw had dus heel wat jacht gedaan met heel veel verschillende mensen en rassen..... (had ze mij dus uitgebreid over verteld :? )
M_n_q_e
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door M_n_q_e »

Wel even een leer momentje voor mij want ik moet bekennen dat ik een Labrador met het postuur als de jouwe ook als iets te dik zou bestempelen :oops: Hoewel ik niet het type ben die daar iemand over zou aanspreken, dat zijn toch mijn zaken niet!
Maar ik heb er helemaal niet bij stil gestaan dat dat natuurlijk ook bij de bouw kan horen!
Dus aan de ene kant vind ik, laat anderen maar lekker denken. Aan de andere kant, mijn ogen heb je ook geopend! :)
(Maar goed, keer op keer word je er wel een beetje flauw van kan ik me voorstellen)
:zwartpootje: Trix (bij ons gekomen uit het asiel op 4-03-2011, geboortedatum onbekend maar geprikt op) 4-03-2006
:bruinpootje: Miep (Dior) 19-07-2010
Plaats reactie