je zal de hond maar zijn hier!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

Foppe schreef:Tjé Roef, wat heb jij een slecht leven :( . Ik Foppe heb het toch beter voor elkaar. Om kwart voor acht hoorde ik van de Kleine Beer een staart kwispelen. Dus was het vrouwtje wakker. Nu wilde ik nog even bij haar op bed :verliefd1: , maar er lagen drie beren opgesteld rond dat bed, ik durfde dat dus even niet aan. Om half negen kwam er een dame voor de uitlaat, Grote Beer ging gelukkig ook mee, die dame heeft nl een heel engeh herdur. Volgens de dame ben ik buitengewoon braaf geweest, mijn recall was fantastisch. Die dame bleef nog theedrinken en toen kreeg ik mijn eten. Dat was best wel weer aardig, wat vlees, wat bot oh ja, parelhoen zat erbij. Daar hou jij niet van weet ik uit betrouwbare bron. Na het eten heb ik heel lang op mijn rug in het bia bed kunnen snurken. Alleen riep het vrouwtje af en toe, zachter ik moet bellen :D. Daarna moest ik nog een heel stuk naast de scootmobiel lopen, brieven posten. Ik had best wel honger gekregen, maar omdat ik maar eens per dag wat krijg had ik pech. Gelukkig nog een sinaasappel gevonden, die heb ik met schil en al, zo'n trek had ik, opgegeten. Nu ga ik weer lekker slapen, morgen moet ik al om kwart over zes naar het bos :cry: .
mijn vrouwtje heeft last van zomerzotheid ofzo hoor,vandaag is ze weer in der ford fiasco naar schokland gesjeest om te lopen,en ja ik moest weer mee natuurlijk :mad:
hoorde haar iets monkelen over...afmatten dat monster! nou daar kan ze moi nooit mee bedoelen toch? :engel:
dus liep ze wéér naar de oude haven en liet ze me daar een paar keer flink de bult op en af rennen :mad:
tja had ze even niet op de blubbervindingsreikheid van een labje gerekend,en ik heb me even flink ondergedompeld in de poel aldaar. :twisted:

ze riep nog iets van NEE fluthond je moet nog met de auto mee :evil:
hahahaha ze was net zo rood als haar jack :D
het commentaar van de werklui aldaar hielp ook al niet mee op het humeur van der :lol: ...hey mevrouw u had toch een goldenretriever? :roll:
hebbie um geruild voor een zwarte?

ik was dus zeer tevreden met me zelf,tot ze allerlei appeloefeningen met me ging doen :bleh:
netjes volgen enzo.volgens haar was dat nodig om weer even de puntjes op de I te zetten.

ik was nog nooit zo blij om de auto te zien,ik liet er zelfs mijn bal voor vallen :shock: en zonder dat ik er wat aan kon doen bleef ik maar kwispelen.

foppe ik kom wel bij je wonen en neem de 3 beredames wel voor lief dan.
enne veel plezier morgenvroeg he!(ik draai me nog wel een keertje om dan :D )
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Nee, Roef, met monster kan ze jou nooit bedoelen! :D
Ik lig wel weer helemaal in een deuk om de fratsen die je je vrouwtje levert :lol:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Pandora
Speurneus
Speurneus

Wij waren ook weer de sigaar vandaag! :cry:
Gingen we vanmorgen met de auto weg, :wohoo: dus wij waren in juichstemming en zaten bliksemsnel op ons plek. Weg met de auto en beide vrouwtjes mee, dat staat garant voor FUNNNNNN :schreeuw:
Maar nee hoor... we hoorden ze wel vaag iets zeggen over dat Pandora vandaag 'aan de beurt' was maar ja, dat zal dan toch wel iets leuks zijn :confused:
Waar stoppen we? Voor dat gebouw dat stinkt naar bange honden, enge spuiten en hondentreiteraars :( Wij gingen toch maar braaf naar binnen want ze delen er ook koekjes uit :)
Dus gingen we op de weegschaal, Pandora ging drie keer maar ze kreeg maar voor één keer een koekje (heel flauw :roll: ) en vervolgens werden we uitgescholden voor 'dikbillen' :mad: Pandora woog 25,3 kg en ikke 31,9 kg maar liefst, wie had dat ooit kunnen denken toen ik nog een schrielkippie was 8)
Gelukkig vond de dierenarts ons wel mooi en prachtig slank :pfffff:
Pandora was inderdaad aan de beurt en ik gelukkig niet :grinnik: Ze was een beetje bang maar ze speelde ook wel een beetje de drama queen :koningin: want toen het woord 'koekje' viel kon ze het niet laten om blij te kijken en te kwispelen :D
Pandora was gezond en fit volgens de dierenarts en ze had een prachtig mooi gebit. Dus toen kreeg ze een spuit en daarna nog een koekje en toen was het klaar :)
Ik dacht al "Daar ben ik mooi vanaf gekomen" maar ik had pech, ze kwamen op het idee dat ik ook nog even op de tafel moest :ellendig:
Ik bibberde bijna van de tafel af maar ik kreeg alleen maar een koekje op de tafel, alsof ik die niet op de grond kan eten :confused: Daarna was het klaar en mochten we echt weg :)
Nu zijn we er moe van maar we moeten straks nog hardlopen en fietsen :roll:
Afbeelding
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Ik heb anders mooi vandaag samen met Bob, das mn vriendje en part time huisgenoot, de boel flink op stelten gezet. Vrouwtje deed vanmorgen die lange groene laarzen aan en der waxjas, nou dan gaan we wat leuks doen. :D Dus wij stonden al startklaar te springen. Nee, moesten we weer eerst gaan zitten, om die dingen om onzen nekken te krijgen, ook zoiets. We trekken heus niet, echt niet :twisted: .
Op naar de polder, maar naast lopen is Bob niet zo'n ster in, die loopt liever net achter je hielen dus die moest nog ff oefenen.

In de polder hebben we allebei laarsjes aangetrokken, blauw-grijs. Van zo'n model- schoenmaker dat ze nu nog aan zitten, past perfect :D .
En uiteraard hebben we allebei in de vis liggen rollen, ik haal ze eruit en Bob mag er ook in rollen. Ik heb het hem eerst moeten voordoen :shock: maar nu weet ie ook hoe het smaakt, ruikt en voelt. :D

Vrouwtje nam ons mee naar huis, daar lag een heerlijke maaltijd klaar maar die vriend van mij dacht dat ie daar ook in moest gaan rollen. Op dat zachte ding voor de bank.. Vrouwtje was niet zo blij :cry:

Nu heeft ze weer die dingen aan, maar ze neemt alleen die bolle mee, hmmm hopelijk komt ze wel op tijd terug, het is tijd voor mn dagelijkse modderbad. :twisted:
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Miep
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Miep »

Domme domme Pandora en Ramses, jullie waren precies op de plek waar je kunt klagen dat je het zo slecht hebt thuis was op tv. De da. moet dan vertellen tegen iemand dat jullie het zo slecht hebben en dan krijgen jullie een nieuw baasje maar ja ik weet natuurlijk niet of het daar veel beter zal zijn. Jullie hebben in ieder geval weer een lekker koekje gehad.

Max wat heb je het toch slecht, heerlijk dooie vissen rollen met je vriendje is toch hartstikke leuk vindt Miep ook zo leuk, Janus is blond die is nog niet op het idee gekomen, maar die at gisteren poep :kots: zum kotsen
Groetjes van Erna
Pandora
Speurneus
Speurneus

Miep schreef:Domme domme Pandora en Ramses, jullie waren precies op de plek waar je kunt klagen dat je het zo slecht hebt thuis was op tv. De da. moet dan vertellen tegen iemand dat jullie het zo slecht hebben en dan krijgen jullie een nieuw baasje maar ja ik weet natuurlijk niet of het daar veel beter zal zijn. Jullie hebben in ieder geval weer een lekker koekje gehad.
Niet verder vertellen hoor maar we zijn best gehecht aan die twee domme dozen die denken dat ze 'packleader' zijn :eusashhh: We zien wel eens hondjes die het nog veel slechter hebben dan wij maar dat gaan we niet zeggen want dan doen ze hun best niet meer, laat ze maar de benen uit hun lijf rennen voor ons :twisted:
Afbeelding
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Nou, ik weet het nu zeker... Mijn grote broer heeft het hier een stuk leuker dan ik :evil:
Gistermiddag moesten mijn broer en ik samen een ruim uur door de wijk lopen met zijn tweetjes aan de lijn (jaja je leest het goed, aan de lijn dus niet lekker rennen en spelen met elkaar), en gezien vrouwtje de pas er flink inzette zodat mijn broer en ik niet konden snuffelen en plassen tegen elke boom bedacht ik me ineens dat het wel geinig zou zijn om mijn grote broer uit te dagen door hem in zijn oren te bijten zodat hij weer op mij moest reageren (dat vind vrouwtje dus NIET plesant en dan trekt ze zo'n leuk hoofd :twisted: )
Ze had ons echter al snel onder controle en toen moesten we een heel lang stuk naast lopen, ondanks dat we aan een hele lange riem konden lopen moesten we strak naast haar knie, wat een snertwandeling :(
Daarna kwam het baasje thuis en ging de bench in de auto, JEUJ we gaan richting bos :applaus:
Maar nee, na een kwartier stopte ze op een parkeerplaats en lieten mij zitten en gingen een winkel in. Ik nog duidelijk gemaakt dat ze mij vergaten door mijn mooie blaf op te zetten maar ze kwamen niet terug :cry:
Toen ik lag te slapen waren ze er ineens weer en reden we weer weg.... Eindelijk naar het bos dacht ik, maar ineens waren we alweer thuis

Toen moest ik verplicht leuk spelen met mijn grote broer thuis (die lekker heel de middag mocht liggen slapen op de bank) en zaten de baasjes lekker op de bank met een wat lekkers.
Mijn toen pakte het baasjes de fiets, LEUK !! Mijn grote broer werd geroepen en zo zag ik ze samen weggaan op de fiets, en ik moest leuk doen thuis bij het vrouwtje. Ik wil ook fietsen :(

S'avonds gingen we weer weg met de auto, mijn grote broer ook mee dus een feestje! Ik bleef netjes stil wachten tot ik wist waar we waren(had wel geleerd dat blaffen in de auto geen zin had) Toen we eenmaal stil stonden liet ik weer even van me horen voordat ze me weer zouden vergeten, en dat had ik beter niet kunnen doen want nu mocht mijn grote broer uit de auto en ik niet :cry: :cry:
Ze bleven heel lang weg met zijn drietjes en toen ben ik maar gaan slapen in de auto, wat een rot leven
Ineens hoorde ik ze praten, zag mijn broer buiten, mijn trainster, het vrouwtje van die leuke teef die ik vorige week ontmoet had maar ik was te moe om erop te reageren, kapot van verdriet had ik mezelf immers in slaap gehuild toen ze mij achterlieten in de auto dus ik reageerde mooi niet op hun, net goed !
Thuis verplicht een lange ronde gelopen met de baas en toen was ik zo klaar met deze dag, ik ben in mijn bench gaan liggen en ben gaan slapen.

De autotraining werpt zijn vruchten af hoorde ik mijn vrouwtje nog zeggen, nou ik zal morgen eens kijken of ik dan ook nog zin heb om stil te blijven :twisted:
Vanochtend kreeg ik als goedmaker een ganzenkarkas, het is dat ik dat zo lekker vind anders had ik dat laten liggen als staking (maar ja, daar heb ik mezelf mee dus heb hem lekker opgegeten)
Vanmiddag gaan we naar het bos, zal mij benieuwen of mijn broer dan nog steeds voorgetrokken word en of ik uberhaubt de auto wel uit mag :roll:
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
maria1

Ongelezen bericht door maria1 »

Ach Daan, wat zieluuuuuugh :cry:
als ik jou was ging ik ook in staking. Geen stijl van de baasjes.
ik dacht dat de jongste altijd meer mochten dan de oudste? gaat zeker niet op in de hondenwereld :(
Nou,misschien valt het vandaag toch nog een beetje mee.
laat je even weten hoe het is gegaan?
Foppe

Ongelezen bericht door Foppe »

Hé Roef je mag hier best komen wonen hoor. De grote beer is de laatste tijd zelfstandig, ze woont op 7b. Ze komt eigenlijk alleen hier nog eten. En ze lift mee naar het bos voor een wandeling. En samen kunnen we de kleine beer misschien wel aan.
Enneh, jij mag toch helemaal niet in de modder rollen van jouw vrouwtje? Ik had vandaag een topdag, ik mocht om 6 uur vanochtend al op bed komen liggen en heb heerlijk tot 9 uur liggen ronken onder het dekbed. Zo lekker. Had ik ook echt even nodig. Vandaag moest ik al 2x naar het bos toe, nu ben ik behoorlijk uitgeblust. Gisteren ben ik op het Rozendaelse Veld geweest. Waar ik wel van baal is het weer. Ik hou echt meer van warmte. Ze hebben hier nog steeds geen regenjas en winterjas voor mij gekocht.
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

maria1 schreef:Ach Daan, wat zieluuuuuugh :cry:
als ik jou was ging ik ook in staking. Geen stijl van de baasjes.
ik dacht dat de jongste altijd meer mochten dan de oudste? gaat zeker niet op in de hondenwereld :(
Nou,misschien valt het vandaag toch nog een beetje mee.
laat je even weten hoe het is gegaan?
Hoe het in de hondenwereld is weet ik niet, maar hier gaat het duidelijk niet op :cry:
Vandaag mocht ik zowaar mee naar het bos, mijn broer en ik liepen rustig aan de lijn mee richting het stuk waar we los mochten.
Ineens bleef mijn broer achter met het baasje en liep ik door met het vrouwtje??
Na een tijdje wandelen moest ik zitten en bleven we wachten en zag ik in de verte mijn broer en zijn vriendin :applaus:
Ik begon al met stuiteren, want dit betekende pret maar mijn vrouwtje nam mij zo mee de andere kant op :shock:
Ik zag mijn broer en zijn vriendin over het bruggetje gaan en die rende samen de velden op, nou je snapt... ik heb het op het krijsen gezet
Vrouwtje bleef heel ontspannen en we gingen pas hun kant op toen ik rustig was.
Na 10 minuten besloot ik maar netjes en rustig naast te lopen want ik merkte dat we dan steeds dichterbij mijn vrienden kwamen
Toen moest ik eerst nog kijken hoe hun dummy's mochten ophalen en toen mochten we eindelijk samen spelen .... Maar waarom die poehah vooraf? Ik snap dat niet hoor.
We hebben als terugpakactie lekker in de meest zwarte sloot gelegen en stinken dat we deden joh :twisted:
Thuis kregen we nog een douchebeurt en nu moeten we opdrogen in de bench terwijl ons eten gewoon op het aanrechtblad staat :roll:
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
maria1

Ongelezen bericht door maria1 »

Wel fijn dat je mee naar het bos mocht Daan, maar wat raar dat je niet met je broer en zijn vriendin gelijk mocht spelen en verder moest lopen met je vrouwtje. Mensen :confused: ik kan ze niet altijd volgen hoor.
Zou het kunnen dat ze met je trainen? daar hoor ik mijn vrouwtje ook steeds over, lijkt mij niet leuk hoor, allerlei opdrachten uitvoeren en opletten enzo, nee hoor, niets voor mij.
Gisteren heb ik :kots: , was helemaal niet lekker en nu mocht ik gisteren en vandaag niet naar het park, ze wilde in de gaten houden of ik meer moest spugen en of mijn ontlasting wel goed was.
als ik moest, stond ze erbij te kijken :shock: , walgelijk toch.
Wel heb ik vandaag eindelijk een nieuwe halsband gekregen, die is wel tof hoor :) van zwart leer ELANDLEER!! met een mooi borduursel en een zwarte leren riem erbij. Wel stoer hoor, ik heb vanavond dan ook maar mooi naast gelopen, goed met mijn kop omhoog, zodat iedereen hem goed kon zien (stiekem ben ik er wel trots op hoor). Ben blij dat ik die halty niet meer om hoefde, weetj e wel, dat ding om je snuit.
Verder heb ik vandaag ook lekker vlees gegeten.
Wat nog vervelend is dat ik vanavond alleen thuis ben, de baasjes gaan bij de buren op de kofie en ik mag niet mee. :evil:
Ik denk dat ik lekker ga janken in mijn bench :twisted: eigen schuld als de andere buren dan klagen.
Oja, ik kreeg ook nog nieuwe bakken voor mijn eten en water, maar krijg dan niets meer voor mijn verjaardag. Het kon zo wel weer, zei het vrouwtje.
Ik moest ook nog een paar keer poseren, want ze gaat me morgen op het forum zetten, zodat de mensen dan weten wie ik ben. Nou lekker belangrijk zeg :roll:
Ik kruip nog even bij de baas op de bank, en dan straks mijn bech in.
Vergeet je niet om heel hard om je eten te zeuren??
straks vergeen ze het zomaar en gaan jullie zonder eten naar bed. :(
Pandora
Speurneus
Speurneus

Daan, jij hebt het pas echt moeilijk jongen! Die mensen van jou die zijn echt niet te volgen! :confused:

Wij moesten vandaag mee werken, 'gedeelde smart is halve smart' zei ons vrouwtje. Bovendien is onze oppas met vakantie.
Vermoeiend joh, pubers opvoeden! :( We zijn er moe van! :moe:
Wij liggen nu vreselijk te snurken op ons kleed naast het bureau terwijl ons vrouwtje lekker belangrijk zit te doen achter de computer. Ze doet net of ze werkt maar ondertussen... :eusanaughty: En zij wordt ervoor betaald, wij niet :evil:
Afbeelding
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

ik denk dat de dierenbescherming eens even naar dit topic laat kijken :evil:
Wat worden jullie labjes allemaal vreselijk behandeld :twisted:

Wel heerlijk om al die verhalen te lezen :D
Plaats reactie