Sandringham van het Bos Beerschoten

Deel hier het verlies van je labrador die je gehad hebt
Eijkb

Sandringham van het Bos Beerschoten

Ongelezen bericht door Eijkb »

Jullie kennen Sandor nog niet en helaas is dat ook niet meer mogelijk. Na het overlijden van Sandor ben ik pas lid geworden van het forum, Ik schrijf deze in Memoriam vooral voor de eigen herinnering.

Sandringham van het Bos Beerschoten, roepnaam Sandor.
06-10-'97 ~ 20-04-'08

Afbeelding

Sandor is door de stiefvader van mijn vriendin aangekocht om de leegte op te vullen bij zijn overlijden. De man was erg ziek. Zijn eerste taak heeft Sandor perfect vervuld totdat bleek dat de moeder van mijn vriendin sterk allergisch is voor honden. Een nieuw tehuis voor Sandor was snel gevonden: mijn appartement. Mijn vriendin, die tot op dat moment nog thuis woonde is gelijk mee verhuisd. Dus ook daar had Sandor zijn aandeel in. Sinds 2004 werk ik thuis en werd Sandor mijn vaste collega. Bij stress op het werk zorgde hij voor ontspanning.

Afgelopen december (2007) werd bij Sandor een ernstige leveraandoening geconstateerd. In eerste instantie dacht met aan kanker en werd Sandor geopereerd om te kijken in zijn buik. Dat moment was een eerste afscheid daar Sandor moeilijk uit de narcose kwam. Gelukkig, een dag later mocht Sandor mee naar huis (evenals een zak pillen en dieetvoer).

5 maanden later, begin april (2006) vond Sandor het eten niet meer lekker. Nu is hij altijd al een moeilijke eter geweest (de DA denkt dan ook dat zijn leveraandoening al van kleins af aan hier mee iets van doen heeft) maar deze keer hield hij vol. Meerdere malen de DA bezocht, onderzoeken enzoverder tot op woensdag 16 april. De medicatie moest omhoog voor een kickstart, hij moest toch weer eten! Echter, Sandor had andere plannen en vanaf dat moment begon het ons te dagen.

We hebben hem nog drie dagen extra verwend, van het dieet afgeweken tot ik zondagmorgen na een korte nachtrust beneden kwam en aan Sandor zag dat ook zijn besluit vast stond. Nog even geknuffeld en de dierenarts gebeld.

Zondagmorgen rond 08:50 hebben we in samenzijn van mijn schoonmoeder, mijn vriendin en ik Sandor bij de DA laten inslapen. Sandor is 10 jaar en 6 maanden oud geworden en heeft iedere dag zijn nut bewezen als uitermate trouwe vriend.

Afbeelding Afbeelding
Sandor als puppy en Sandor met de "page".
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Wat jammer dat er aan die mooie tijd met Sandor een eind is gekomen. Jullie hebben gelukkig een tijd van deze pracht jongen kunnen genieten. Het verdriet wat jullie hebben zal uiteindelijk een plekje vinden. Voor nu heel veel sterkte !
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Kyra
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kyra »

Heel veel sterkte, fijn dat jullie nog wel een tijdje van jullie kanjer hebben mogen genieten..!
Afbeelding
Labradorreke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Labradorreke »

Héél véél sterkte met het verlies van Sandor!
Zo te zien op de foto was het een lieverd!
En kan best begrijpen dat je 'm erg zult missen!

Wou je er even op wijzen dat er hier ook pas een hoekje geopend
is, om te praten over je overleden lab.
Moest je daar behoefte aan hebben... dan kan dat!
Er over babbelen met lotgenoten kan vaak toch deugd doen!

Meer info hier (laatste bericht in dit topic kan je lezen wat je moet doen om in dat hoekje te komen...
http://www.labradorforum.nl/viewtopic.php?t=47103" onclick="window.open(this.href);return false;

Véél sterkte! :groteknuffel:
Afbeelding
:blondkopje: Frodo Of The Charmed Angel ° 17 mei 2006
:bruinkopje: Gismo (Bordeaux Dog) herplaatser °23 maart 2007
Dinie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dinie »

Heel veel sterkte bij het verwerken van het verlies van Sandor!! :knuffel:
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
Laika2007
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Laika2007 »

Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van jullie mooie kanjer!!
Brown Bear

Ongelezen bericht door Brown Bear »

heel veel sterkte met het verlies van sandor :groteknuffel:
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Heel veel sterkte met dit grote verlies!
relaxrex
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door relaxrex »

heel veel sterkte.
groetjes corrie en lebber van rex.
Afbeelding
het mooiste wat je kan zijn is jezelf.
TamaraKees

Ongelezen bericht door TamaraKees »

heel veel sterkte met het verlies van je labje.. gelukkig heb je nog mooie foto's en je eigen herrinneringen.. die van de page is helemaal super natuurlijk. ik denk als je die steeds bekijk (de foto) dat je weer om hem moet lachen
Eijkb

Ongelezen bericht door Eijkb »

Allemaal bedankt voor de steunbetuigingen. Ik voelde me toch wel een beetje een vreemde eend in de bijt door als eerste post meteen een in memoriam te schrijven, maar goed: de aanleiding was er.

Die page foto is inderdaad fantastisch. Gelukkig hebben we nog 100den foto's van Sandor op alle mogelijke manieren (pluspunt van digitale fotorgrafie) en ze komen nu prima van pas.

Nogmaals dank en ik hoop een goede toevoeging te zijn op het forum met vrolijkere berichten.
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Heel veel sterkte gewenst!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
speedy

Ongelezen bericht door speedy »

Veel sterkte in die moeilijke tijden.

:groteknuffel:
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Da's het moeilijkste van het hebben van huisdieren, eens komt het afscheid.

Sterkte!
Mevrouwtje

Ongelezen bericht door Mevrouwtje »

veel sterkte met het verlies van zo'n goede vriend!
Het was volgens mij een lieve loebes!
Plaats reactie