Maar de laatste week ik weet niet wat er gebeurd gewoon hij is zo keurig en luisterd zo goed dat ik haast bijna ga denken dat hij......volwassen aan het worden is, hij lijkt veel stabieler te worden gaat rustig liggen als we met hem op een terrasje zitten, blaft veel minder naar dingen die hij voorheen
Natuurlijk doet hij nog wel stoute dingen want vanmorgen stond hij ineens in de slaapkamer terwijl hij niet boven mag komen, we hoorde gestommel de deur werd heel voorzichtig opzij geschoven en daar stond hij met zijn oren naar achter en heel trots zo van kijk nou eens wat ik gedurft heb
Maar wat er van de week gebeurde was wel heel knap van hem hij had wat diaree en om 2 uur snahtes piepte hij wat hij normaal nooit doet dus wij eruit naar beneden en even buiten gelaten om te poepen, daarna om 5 uur nog een keer wij weer naar bed en toen ging hij zitten blaffen echt een monotome blaf geen piepen en geen geblaf van er loopt iemand voorbij maar omdat we dachten dat hij zat te blaffen omdat het al ochtend was ofzo reageerde we er niet direct op maar na een kwartiertje zijn we toch maar gaan kijken wat er nou aan de hand was.........
Guus zit in het halletje beneden in zijn mand en de buitendeur stond dus gewoon opengewaaid die hadden we blijkbaar niet goed dichtgedaan dus die lieverd heeft ons goed gewaarschuwd niet naar buiten gegaan keurig in zijn mand gebleven, en toen we de deur dicht deden slaakte hij een zucht en ging weer lekker verder slapen
Wat is dit genieten zeg als je gaat zien dat alle energie en tijd die we er 1,5 jaar ingetsoken hebben zijn vruchten gaat afwerpen, er zullen best nog dagen of situaties komen dat je denkt