Stretchbed voor honden

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
corretje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Stretchbed voor honden

Ongelezen bericht door corretje »

Ik heb een vraag.

Heeft iemand ervaring met een stretchbed voor je hond? Bij onze hondenpension hebben ze deze bedjes in de kennel staan. Nou wordt Kira al wat ouder (is nu 8 en een half) en heeft af en toe al een beetje moeite met opstaan. Heeft ook last van artrose, maar dat is met Glucosamine goed onder controle.

Ik dacht dat dat misschien wat voor haar was. Ze ligt nu in zo'n harde kunstof mand of op de tegelvloer, we hebben ook een kussen liggen maar dat vindt ze gauw te warm.. Dit leek me wel wat voor onze hondjes.
Legend Hessel
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Legend Hessel »

Hessel heeft er eentje! Die is eigenlijk voor op vakantie, maar Hessel vindt hem zo lekker liggen dat het strechbed een vast plekje in de keuken heeft gekregen.
Groetjes Bert en Marjolein
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Missy heeft er jaren op geslapen. :D Maar doordat Mevrouw de gewoonte had eerst een 'kuiltje' te graven ging steeds het tijk stuk. Mijn echtvriend heeft toen nog een paar keer zelf een nieuw tijk gemaakt. Hij kreeg er echter genoeg van......... :(
Nu heeft ze een hard plastic stretcher met een vetbed erop. Ligt ze toch van de grond af, maar ik vind het eigenlijk te hard voor haar op haar oude dag.......... alhoewel ze zelf het liefst op de grond ligt uitgestrekt en die is net zo hard natuurlijk. :lol:

Wij hebben nu nog 1 stretcher, die gaat mee als we kamperen. :)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
AnjaS
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door AnjaS »

Onze vorige hond had een stretcher.. daar sliep ze altijd op...
Dus toen onze monstertjes T&T kwamen weer nieuwe gekocht, de dames liggen dus vaak samen op de stretcher!
Afbeelding

Dank je wel Anca
:zwartpootje: Daisy (2-4-1997 - 29-4-2004)
:bruinpootje: Tess (2-6-2004 -25-02-2013)
:bruinpootje: Tjinta( 2-6-2004 - 14-9-2016)
:zwartpootje: Stars and Tails Black Lola 28-10-2013
Jamiedepemie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Jamiedepemie »

't ligt eraan hoe Kira slaapt :) ligt ze vaak ondersteboven? of opgerold?

voor Jamie was een stretcher niets; hij ligt vaak op een klein rolletje en nooit op zijn rug.

Mijn vorige hond (golden retriever) lag altijd ondersteboven te slapen en daar was de strecher ideaal voor :)
Afbeelding
de banner is fantastisch mooi gemaakt door Monika :)
corretje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door corretje »

In haar mandje ligt ze meestal op haar zij. Of helemaal uitgerekt met haar koppie en bovenlijf uit de mand. :D Lekker over de harde rand :( Maar vaak ligt ze bij de bank ook op haar zij. Als ze op haar rug gaat liggen is het vaak in een gekke bui.
:blondpootje: Kira 27-02-2002 0verleden op 24-12-2013
:zwartpootje: Diezel 24-10-2008
Petra8888

Re: Stretchbed voor honden

Ongelezen bericht door Petra8888 »

Het voordeel van zo'n stretchbed is dat het zich helemaal vormt naar het lichaam van de hond en dus ook zeker in het geval je hond artrose heeft een zeer goede oplossing zijn.

Het enige gevaar schuilt erin dat als deze stretchbedden wat minder worden gedurende de tijd en alleen nog maar een kuil vormen waar de hond inligt dan is het zeker voor een hond met artrose een wat minder goede oplossing. Kuilvorming vindt ook plaats bij de varianten van wat minder goede kwaliteit. Dus pas op dat je kwaliteit koopt.
Susan78
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Re: Stretchbed voor honden

Ongelezen bericht door Susan78 »

Ik heb voor Lex een matras (10cm dik) met luchtgaatjes erin op maat laten maken voor 30 euro. Het is een ovaal traagschuim-matras en past perfect in zijn kunststof mand.. Hij ligt heel graag met zijn kop op een rand of verhoging als hij in zijn mand ligt. Voor Lex is dit een ideale oplossing!!
:bruinkopje: Lex 27-02-2003 (overleden op 28-11-2014) voor altijd in ons hart..
:blondkopje: Joep (Wise Tails Lucky Boy) 21-05-2012
Plaats reactie