Waar ik me hier toch altijd zo over verbaas zijn de foto's die ik regelmatig voorbij zie komen van nog maar kleine puppen labradors die al zo ontzettend mooi kunnen staan! Zou het nou echt zo zijn dat hoe eerder je er mee begint, hoe sneller ze het leren en des te beter ze het uiteindelijk kunnen? Of zou de ene hond het nou eenmaal beter liggen dan de ander?
Ik ben zelf ook met Pien aan het oefenen (en ga binnenkort op les bij juf toos..

) en op zich gaat het best goed, maar toch heeft ze nog vaak de neiging om te gaan zitten, of met het lopen in het showlijntje te happen of gewoon niet meer mee te willen rennen etc.., lekker tegendraads dus.., terwijl ze toch 'al' 8 maanden oud is..
Nou snap ik natuurlijk ook wel dat als je echt wilt fokken met je hondje dit gewoon een onderdeel is dat ze goed moeten kunnen en vandaar waarschijnlijk de foto's die langskomen met danoontjes om het aan te leren, zo schattig is dat!
En als je er dus niet met heel jonge leeftijd mee begint, valt het volgens jullie dan alsnog goed aan te leren?
Dus eigenlijk gewoon even meer iets waar ik benieuwd naar was...