verharen
-
daantjuh85
- Hele grote hondenneus

Ook hier hebben we er last van. Ik heb zelfs de stofzuiger in de strijd gegooid! Mijn hemel, wat een haar ineens.. Ergens ook wel logisch, de tempraturen zijn ook bijna tropisch geweest..
Hier op het forum heb ik gelezen dat de ferminater een geweldige borstel is, maar ik heb er nog geen ervaring mee (ook deze mag je maar 1 keer in de week gebruiken!).
Zelf heb ik geinformeerd bij de trimsalon, het advies is om ong 1 keer in de week flink te borstelen. Eerst gebruikte ze deze
of anders kan je deze borstel
(de ijzeren "haartjes" moeten wel op een kussentje zitten) gebruiken, hiermee kan je alle richtingen mee op borstelen (dus niet alleen met de haargroeirichting mee) zodat je alle losse haren mee kunt nemen.
En daarna kan je het afmaken met een kam als deze
En waarom maar een keer in de week? Omdat je anders teveel haar eruit trekt waardoor de huid juist meer haar gaat produceren..
<plaatjes via google opgezocht>
Hier op het forum heb ik gelezen dat de ferminater een geweldige borstel is, maar ik heb er nog geen ervaring mee (ook deze mag je maar 1 keer in de week gebruiken!).
Zelf heb ik geinformeerd bij de trimsalon, het advies is om ong 1 keer in de week flink te borstelen. Eerst gebruikte ze deze
of anders kan je deze borstel
(de ijzeren "haartjes" moeten wel op een kussentje zitten) gebruiken, hiermee kan je alle richtingen mee op borstelen (dus niet alleen met de haargroeirichting mee) zodat je alle losse haren mee kunt nemen.En daarna kan je het afmaken met een kam als deze

En waarom maar een keer in de week? Omdat je anders teveel haar eruit trekt waardoor de huid juist meer haar gaat produceren..
<plaatjes via google opgezocht>
-
daantjuh85
- Hele grote hondenneus

Ik zal gelijk nog maar eens reageren, heb nl de borstel gehaald en bij Tabor haald ie niet echt veel uit kan ik je zeggen :S