Na het wisselen van diverse merken kvv zijn we overgestapt op FarmFood HE. Ik ben geen voorstander van brokken maar hierdoor was de ontlasting van Nala ineens goed
Nu is ze alleen laatst gesteriliseerd en heb ik gelijk haar oren laten nakijken en ja hoor, de zoveelste oorontsteking is aanwezig. Ze klappert met haar oren en krabt er veel aan. Daarnaast knabbelt ze aan haar pootjes en haar vacht. Ze heeft gelukkig geen kale plekken o.i.d.
Heb dit met de dierenarts besproken. Die zegt, ik zou het nu zo laten en iedere week haar oren schoonmaken met een goedje wat we in haar oren moeten druppelen/vol laten lopen. De dierenarts vind dat ze "gelukkig" alleen deze klachten ondervind van wel wat jeuk maar niet extreem en zo'n beetje altijd oorontsteking. Ze geeft aan dat het zoeken naar de oorzaak met de voeding een heel gedoe is en dat je dat niet wil.
Ikzelf weet niet goed wat ik ermee aan moet. Ik wil natuurlijk het liefst dat ze gewoon geen oorontsteking/jeuk heeft...
Ik zit er over na te denken om haar eens te laten testen op allergieën. Dan weten we in ieder geval waar het vandaan komt. Als daar niets uit komt dan heeft het dus met haar voer te maken en dan wil ik best onderzoeken waar het vandaan komt.
Maar hoeveel gaat zo'n allergietest kosten? En wat vinden jullie er verder van?