Heb ik wel een echte labrador?

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
lucievd
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Heb ik wel een echte labrador?

Ongelezen bericht door lucievd »

Die Flits van mij, hij blijft me verbazen :)
Het begon vorige week, we waren lekker aan de wandel en Flits liep los. Hij bleef even achter en ik kijk net waar hij uithangt en daar komt ie al aangerend. Opeens zie ik wat uit z'n bek bungelen, ik kon niet zien wat het was. Hij kwam trots naar me toe gerend en hij wil duidelijk laten zien wat voor moois hij heeft gevonden, blijkt het een nek +kop van een kip te zijn, heerlijk. Maarja toch maar aangepakt natuurlijk en geprezen :D
Dagje later weer aan het lopen en meneer loopt wat door de bossen, komt ie ineens naar me toe gerend met wat wits in de bek, weer aangepakt natuurlijk. Was een wit bolletje.
En gister opnieuw, hij snuffelt een tijdje op het grasveld, ik wilde hem bij me roepen om weer naar huis te gaan dus ik fluit hem bij me. Het duurt even voordat hij komt want hij moet nog wat oppakken, komt ie vervolgens met een halve banaan in de schil aanrennen. Ook dit geeft ie weer keurig af.
Super trots natuurlijk op m'n mannetje, maar vraag me echt af waarom hij het niet stiekem opeet? Die labradors die willen toch alles vreten wat los en vast zit? En hij houdt zeker wel van lekkernijen dus dat is het ook niet. Het is ook steeds op plaatsen waar ik hem toch niet goed kan zien, dus hij heeft alle kans om het even sneaky op te eten. Is toch allemaal in 1 sec weg. Maar nee hoor, Flitsje is gewoon super braaf en brengt gewoon z'n vondsten naar het vrouwtje zonder ervan te smullen.
Mijn knappe boef :verliefd1:
Nog meer van die "nep"labradors? :wink:
Neehoor ik ben alleen maar blij dat hij geen viezigheid van de grond eet, maar had het alleen niet verwacht.
Dus blij verrast :)
Ben benieuwd of er hier nog meer van die brave labjes zijn?
pebi
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door pebi »

superknappe "nep" lab. :lol:
hier een "halve" :wink: lab, eet soms wel soms niet.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Ik denk dat vele willen ruilen :D
Huub
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Huub »

Nee hoor ik heb ook zo een schat.
Vergde bij hem wel een hoop training.
Een buurvrouw hier strooit kattenvoer voor de zielige katten (we hebben hier geen zwerfkatten ze hebben allemaal een baasje) vogelvoer voor de vogels (die ook niets te kort komen) en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik heb Huub dus vanwege zijn darmen moeten leren niets op te rapen.
heb al een aantal keer gevraagd of ze geen voer wilde strooien maar had geen nut.
Liefs Francis
Baloe en Sappa altijd in mijn hart
MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door MheenLab »

Al zou je hier je huis + auto sleutels het bos in gooien, mevrouw hier haalt ze wel weer voor je op, waarbij je alleen nog een heel happy labrador staartje tussen of boven de struikjes uit ziet komen 8)
roostrixliz
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door roostrixliz »

Waar wij altijd wandelen staat 1x per jaar de pinkpopcamping. Dus over 14 dagen kan Roos weer beginnen met haar grote opruiming, in de bosjes, de rest doet de gemeente.
Ze doet hier maanden over en komt elke keer weer met andere dingen uit de bosjes. Het meeste brengt ze naar ons. Het gevaarlijkste was een volle pot pindakaas, maar ook die gaf ze netjes af.....Ze haalt veel blikken bier uit het bos, lege, maar ook genoeg volle.....na enkele maanden ook overdatum...
Het enige wat ze echt niet afgaf, was een verroest blikje knakworsten.....We kregen haar niet te pakken, ze rende elke keer weg en kwam pas terug toen ze dat blik helemaal had opengemaakt en opgegeten......Zal ver overdatum zijn geweest, vermoeden we.....Ze heeft sterke maag en darmen want het heeft geen gevolgen gehad. Ze is er niet ziek van geworden....
Maarja, over 14 dagen kan ze weer zoeken....
groetjes Roos (Labrador), Trixie (Mopshond), Lizzy (Mopshond), Loewie (Mopshond), Bobbie (Cavalier King Charles)
MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door MheenLab »

Een pink-pop-snuffelaarster 8)
ilseF
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door ilseF »

nee...helaas...ik heb n echte :lol: :lol:
als ik al zie wat hij vindt....is t al op voordat t uit de bek gevrommeld kan worden :evil: :evil: :shock: :shock:
groetjes, Ilse en een lik van Qajo
corretje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door corretje »

Diezel is wat dat betreft ook een "nep" Labrador. Maar brengt ook niets terug. Alleen zijn balletjes en dummies :verliefd1: Onze Golden vreet wel vanalles. :evil:
:blondpootje: Kira 27-02-2002 0verleden op 24-12-2013
:zwartpootje: Diezel 24-10-2008
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

Jij hebt geen neppe, je hebt een echte retriever! Hier zelfde laken en pak: er wordt niets gegeten en heeeeeeeeeeeeeele belangrijke zaken worden meegenomen en gebracht :verliefd1:
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
Allard

Ongelezen bericht door Allard »

Labs zijn toch gefokt om te apporteren. Volgens mij zelfs om de vis die uit de netten kwam terug te brengen.
Floortje Faun
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Floortje Faun »

Ik had er eentje die alles, werkelijk alles eerst aan het baasje kwam showen (één keer zelfs een biefstuk, niet normaal wat mensen langs de weg gooien) en die het zelfs allemaal braafjes af gaf, hoefde niet eens te ruilen.
Groente en fruit heb ik haar moeten leren eten.

Nu heb ik er eentje die alles opeet wat los en vast zit, en die zich op elk kruimeltje stort als ware het dagen, wat zeg ik: weken geleden dat hij nog iets te eten heeft gehad.
Maar die is dan op een ander vlak "geen echte labrador" (water en modder), zij het gelukkig wel al meer dan in het begin.

Het heeft zijn charmes; die verschillen.
:verliefd1: :verliefd1: :verliefd1:
Een labrador heeft weinig om over te blaffen.
Zijn baasje des te meer om over te bloggen.
katy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door katy »

wij hebben er hier een die raapt alles op van een stofje tot vanalles en komt het dan hneeeeeel schuldig brengen .. :oops:
en als je het niet merkt gaat ze er op kouwen alsof ze een bot krijgt je hoort echt zo smak smak :lol:
Plaats reactie