Hoi allemaal,
Heb zojuist met Bentley (4 maanden) een wandelingetje gemaakt op de veluwe. Bij thuiskomst zag ik na een paar minuten wat bloedvlekjes op de grond. Pootjes van Bentley gecontroleerd.. En toen zag ik dat ze een nagel kwijt is van haar rechter voorpoot. Inmiddels is het bloeden gestopt en aan Bentley merk ik ook niks (loopt normaal, likt er niet aan oid, piept niet (ook geen piep tijdens de wandeling toen ze 'm kwijt geraakt moet zijn)).
Mijn vraag is of het kwaad kan? Kan me voorstellen dat het gewoon weer aangroeit namelijk.
Nagel afgebroken
-
- Speurneus
Schoonhouden met een badje biotex of groene badedas. Ik ben geen voorstander van soda, maar er zijn mensen die daarbij zweren. Ik vind het te agressief.
Voor buiten zoveel mogelijk het vuil eruit zien te houden door een schoentje (ruffwear heeft mooie, via natteneuzen.nl) of met een ander schoentje. In huis zoveel mogelijk laten luchten, dus geen sokjes aan oid.
Voor buiten zoveel mogelijk het vuil eruit zien te houden door een schoentje (ruffwear heeft mooie, via natteneuzen.nl) of met een ander schoentje. In huis zoveel mogelijk laten luchten, dus geen sokjes aan oid.
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.