het meest nutteloze voorwerp in een huis met een labje

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Angelique&Skip schreef:ik heb pas een nieuw lampje gekocht voor aan skip zijn riem, skip is zwart, zijn riem is zwart en het fietspad waar ik smorgens langskom is donker dus dacht ik slim te zijn met een speciaal lampje voor aan de riem.
:evil: :evil: wie dat ding verzonnen heeft. een intens fel licht en dat bungels dan om hem heen, ik word er helemaal stapelgek van. :? :? :?

:lol: skip had wel zijn eigen zaklantaarntje :lol: maar goed, er ligt nu dus 8 euro in een hoek en daar zal het wel blijven voordat het de vuilnisbak in beland. :knipoog:
Ik gebruik een rood lampje voor aan de fiets, werkt prima en kost een euro per 2 bij Action. :klasse:
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Angelique&Skip

Ongelezen bericht door Angelique&Skip »

Els schreef:
Angelique&Skip schreef:ik heb pas een nieuw lampje gekocht voor aan skip zijn riem, skip is zwart, zijn riem is zwart en het fietspad waar ik smorgens langskom is donker dus dacht ik slim te zijn met een speciaal lampje voor aan de riem.
:evil: :evil: wie dat ding verzonnen heeft. een intens fel licht en dat bungels dan om hem heen, ik word er helemaal stapelgek van. :? :? :?

:lol: skip had wel zijn eigen zaklantaarntje :lol: maar goed, er ligt nu dus 8 euro in een hoek en daar zal het wel blijven voordat het de vuilnisbak in beland. :knipoog:
Ik gebruik een rood lampje voor aan de fiets, werkt prima en kost een euro per 2 bij Action. :klasse:
:klasse: je hebt helemaal gelijk, maar ik wilde graag de blits maken 8) , :oops: niet dus :lol:
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Angelique&Skip schreef:
Els schreef:

:klasse: je hebt helemaal gelijk, maar ik wilde graag de blits maken 8) , :oops: niet dus :lol:
:D zeg dan maar eerder de flits :wink:
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Petra_NR

Ongelezen bericht door Petra_NR »

Het meeste nutteloze voor onze Dax was een deken of kussen in zijn bench/mand. Meneer trok dat er uit en ging liever op de koude ondergrond liggen!
Het grappige is dat Cooper ook geen kleed in zijn bench wil, hij vouwt dit dubbel en gaat aan de kant liggen waar geen kleed ligt :lol:
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

milo schreef:Zijn bedje inderdaad! Daar ligt hij echt nooit op, King vindt de bank veel lekkerder, gelijk heeft ie :D

Voor het slapen gaan ligt hij 1 minuut op zijn bedje om welterusten te zeggen, na zijn nachtzoen en wanneer ik boven aan de trap ben, ligt hij alweer op de bank :klasse:
Hier het zelfde met Guus :D :D :D

En er kunnen geen waxine lampjes op tafel gezet worden,
deze haalt meneer eraf, en mocht hij ze bij toeval laten staan,
slingert hij ze er wel weer af met ze staart :D
Angelique&Skip

Ongelezen bericht door Angelique&Skip »

ik weet er nog ééntje.... :D de kam, is nu enigzins misvormt door de tandafdrukken van meneer, waarschijnlijk uit wraak.
hij heeft er zo,n hekel aan. :confused: snap je dat nou? de meeste honden vinden dat juist heerlijk, toch :confused:

af en toe dwing ik hem het halletje in om toch zijn ondervacht los te kammen, dan kan hij een nieuwe mooie wintervacht aanmaken. maar het kost mij een hoop energie aan vleierij, geduld, snoepjes, commando,s, streng of juist heel lief.

weet iemand nog alternatieven voor de kam? :help:
claudia-marley

Ongelezen bericht door claudia-marley »

ilseF schreef:hier het schoenen rekje in de keuken, er horen sloffen op......àls ze er al op kwamen, had sam ze er al snel weer af gehaald! deed er niks verkeerds mee, ging er alleen lekker op liggen! :verliefd1:
haha, deze ken ik ook. Onze kleine Marley is dol op sloffen. Hij heeft ondertussen afgeleerd om er in te bijten. Nu gaan hij er op liggen slapen of hij loopt er langs, stopt zijn neus er in, blijft even staan en huppeld dan vrolijk verder..

je maakt altijd wat leuks mee met zo'n pup
marina
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door marina »

De ochtendkrant,weet niet waarom maar als de krant gelezen is en op tafel ligt moet ie door de versnipperaar gelukkig alleen als de krant gelezen is geld ook voor gelezen folders.
Plaats reactie