Ik gebruik een rood lampje voor aan de fiets, werkt prima en kost een euro per 2 bij Action.Angelique&Skip schreef:ik heb pas een nieuw lampje gekocht voor aan skip zijn riem, skip is zwart, zijn riem is zwart en het fietspad waar ik smorgens langskom is donker dus dacht ik slim te zijn met een speciaal lampje voor aan de riem.
![]()
wie dat ding verzonnen heeft. een intens fel licht en dat bungels dan om hem heen, ik word er helemaal stapelgek van.
![]()
![]()
![]()
skip had wel zijn eigen zaklantaarntje
maar goed, er ligt nu dus 8 euro in een hoek en daar zal het wel blijven voordat het de vuilnisbak in beland.
het meest nutteloze voorwerp in een huis met een labje
-
Els
- Speurneus

Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
-
Angelique&Skip
Els schreef:Ik gebruik een rood lampje voor aan de fiets, werkt prima en kost een euro per 2 bij Action.Angelique&Skip schreef:ik heb pas een nieuw lampje gekocht voor aan skip zijn riem, skip is zwart, zijn riem is zwart en het fietspad waar ik smorgens langskom is donker dus dacht ik slim te zijn met een speciaal lampje voor aan de riem.
![]()
wie dat ding verzonnen heeft. een intens fel licht en dat bungels dan om hem heen, ik word er helemaal stapelgek van.
![]()
![]()
![]()
maar goed, er ligt nu dus 8 euro in een hoek en daar zal het wel blijven voordat het de vuilnisbak in beland.
-
royenmarjolein
- Hele grote hondenneus

Angelique&Skip schreef:Els schreef:Ik gebruik een rood lampje voor aan de fiets, werkt prima en kost een euro per 2 bij Action.Angelique&Skip schreef:ik heb pas een nieuw lampje gekocht voor aan skip zijn riem, skip is zwart, zijn riem is zwart en het fietspad waar ik smorgens langskom is donker dus dacht ik slim te zijn met een speciaal lampje voor aan de riem.
![]()
![]()
![]()
![]()
je hebt helemaal gelijk, maar ik wilde graag de blits maken
,
niet dus
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
-
Petra_NR
-
Guus
Hier het zelfde met Guusmilo schreef:Zijn bedje inderdaad! Daar ligt hij echt nooit op, King vindt de bank veel lekkerder, gelijk heeft ie![]()
Voor het slapen gaan ligt hij 1 minuut op zijn bedje om welterusten te zeggen, na zijn nachtzoen en wanneer ik boven aan de trap ben, ligt hij alweer op de bank
En er kunnen geen waxine lampjes op tafel gezet worden,
deze haalt meneer eraf, en mocht hij ze bij toeval laten staan,
slingert hij ze er wel weer af met ze staart
-
Angelique&Skip
ik weet er nog ééntje....
de kam, is nu enigzins misvormt door de tandafdrukken van meneer, waarschijnlijk uit wraak.
hij heeft er zo,n hekel aan.
snap je dat nou? de meeste honden vinden dat juist heerlijk, toch
af en toe dwing ik hem het halletje in om toch zijn ondervacht los te kammen, dan kan hij een nieuwe mooie wintervacht aanmaken. maar het kost mij een hoop energie aan vleierij, geduld, snoepjes, commando,s, streng of juist heel lief.
weet iemand nog alternatieven voor de kam?
hij heeft er zo,n hekel aan.
af en toe dwing ik hem het halletje in om toch zijn ondervacht los te kammen, dan kan hij een nieuwe mooie wintervacht aanmaken. maar het kost mij een hoop energie aan vleierij, geduld, snoepjes, commando,s, streng of juist heel lief.
weet iemand nog alternatieven voor de kam?
-
claudia-marley
haha, deze ken ik ook. Onze kleine Marley is dol op sloffen. Hij heeft ondertussen afgeleerd om er in te bijten. Nu gaan hij er op liggen slapen of hij loopt er langs, stopt zijn neus er in, blijft even staan en huppeld dan vrolijk verder..ilseF schreef:hier het schoenen rekje in de keuken, er horen sloffen op......àls ze er al op kwamen, had sam ze er al snel weer af gehaald! deed er niks verkeerds mee, ging er alleen lekker op liggen!
je maakt altijd wat leuks mee met zo'n pup