Bij Ciba
Ik begrijp best dat je het op een gegeven moment beu bent, maar consequent blijven loont de moeite op den duur.

Absoluut, maar wat heb je er tot op heden aan gedaan om het poepeten af te leren ?elliette schreef:Volgens mij zijn wij allemaal begaan met het wel en wee van onze labradors.
Ieder heeft een mening, ik ben gewoon nieuwsgierig naar al deze meningen.
Lijkt me geen strijd van wie er nu gelijk heeft!
Ik probeer gewoon het beste te doen net zo als iedereen graag wil voor zijn honden.

Nee die illusie had ik ook nooit bij Kayjeltje schreef:Klopt Monique, heb je ook helemaal gelijk in. En als Zyva inderdaad ziek zou worden of aan de diarree zou raken van het poepeten zou ik dat misschien ook wel een optie vinden, maar gelukkig laat ze altijd wel los of stopt ze als ik het zeg dus ze krijgt nooit veel binnen, ze ruikt ook altijd uitgebreid voordat ze een voorzichtig hapje wil nemen, het is niet zoals bij mijn buurhond die binnen een honderdste seconde de hele drol naar binnen weet te werken, dus meestal ben ik er wel op tijd bij. Het is alleen niet relaxt wandelen zo, moet altijd kijken wat ze doet. Soms als ik het echt beu ben doe ik haar wel aan de lijn omdat ik gewoon eens lekker door wil lopen, maar ik heb niet het idee dat die hond dan snapt dat dat is omdat ze poep eet

Een delicatesse volgens de mevrouw hierLien schreef:En bevroren drollen zijn nog lekkerder .....

Welke drift bedoel je danelliette schreef:Ik lijn hem nu aan, omdat het gewoon een obsescie is nu het vriest.
Ik ga wat ananas geven......en hoop dat het weer minder wordt als het dooit.
Ik wil er nu geen strijd van maken, hij doet het ook maar uit een drift.