Hond afkoelen
-
Haasje
- Middelgrote hondenneus

Alles potdicht, liggen op de stenen vloer, bevroren bullepezen of ijsjes geven (de ijsjes wel buiten dan) en overdag gaan ze er niet uit omdat ze dan over de gloeiende hete straat moeten, dus alleen 's ochtends/'s avonds en tussendoor even in de tuin. Zwemmen in de buurt gaat niet, want hier is overal blauwalg en dat soort ellende maar we zijn afgelopen dinsdag met lekker koel weer naar Noordwijk geweest, maar met warm weer is dat lastig want we hebben geen airco in de auto dus op de terugweg kan ik het niet riskeren om in de file te staan. Blij als we op vakantie zijn met de zee op 200 meter lopen
.
Groetjes, Linette
If I could be half the person my dog is, I'd be twice the human I am.
-
Vbraam
- Kleine hondenneus

-
HennyH
- Speurneus

Rick was zo slim om eerst oefeningen in de schaduw te doen en Spirit ging als een speer!! Daarna waterwerk en ook dat ging goed. Maar misschien is het in het noorden net een paar graden koeler?sbientje schreef:bij ons was ie afgezegd, wij trainen normaal om 9 uur. Was blij toe, vorige week was het ook al van dat matige weer en was Pom niet echt vooruit te branden hahaHennyH schreef:Onze jachttraining was vandaag een uur vroeger dan normaal. Al om 9 uur vanochtend en daarna ben ik naar een zwemplas gereden om nog samen heerlijk te zwemmen.
Toen het daar wat drukker werd naar huis gegaan. In de auto is gelukkig airco en nu zit ik binnen. Daar is het nog wel uit te houden. Maar buiten, pfff. Veel te warm....
-
retrieverliefhebster
- Snuffelneus

afkoelen??!!?? :)
Mijn eigen honden en honden die bij ons vakantie houden genieten van een eigen zwembad. Kijk maar op het onderstaande filmpje;
http://www.youtube.com/watch?v=QJFZF2BU8co" onclick="window.open(this.href);return false;
Is dat genieten of genieten???
Groetjes Joyce
http://www.youtube.com/watch?v=QJFZF2BU8co" onclick="window.open(this.href);return false;
Is dat genieten of genieten???
Groetjes Joyce
-
Roos
-
Noah/Bruce
- Middelgrote hondenneus

-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
We gaan het liefst naar zee om daar lekker af te koelen (staat vaak ook net iets meer wind waardoor het voor de honden veel lekkerder is)
Gister had met name Daan heel veel last, lusteloos en diarree ....
Arme mannetje had het zwaar en moest dus verplicht binnen liggen van mij op de (koelere) tegels.
Vandaag zien we hem opknappen door het windje en de wolken
Gister had met name Daan heel veel last, lusteloos en diarree ....
Arme mannetje had het zwaar en moest dus verplicht binnen liggen van mij op de (koelere) tegels.
Vandaag zien we hem opknappen door het windje en de wolken
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
sophia
- Middelgrote hondenneus

Aan zee of in het zuiden waar wij wonen idd een enorm verschil ! Reden afgelopen vrijdag om 19.00 uur terug van het strand in Domburg bij 23 graden, om daarna om 21.00 uur thuis te komen bij een temperatuur van ... 33 graden !
Max heeft veel de koelband om, ligt in de keuken op de stenen vloer en tussendoor soms even naar het hondenstrandje aan de Geul (lekker koel helder stromend water) om af te koelen.
En heel soms ff tussendoor een dagje zee...
Max heeft veel de koelband om, ligt in de keuken op de stenen vloer en tussendoor soms even naar het hondenstrandje aan de Geul (lekker koel helder stromend water) om af te koelen.
-
Robinnnetje
- Snuffelneus

Wat voor ijsje geef je ze??Haasje schreef:Alles potdicht, liggen op de stenen vloer, bevroren bullepezen of ijsjes geven (de ijsjes wel buiten dan) en overdag gaan ze er niet uit omdat ze dan over de gloeiende hete straat moeten, dus alleen 's ochtends/'s avonds en tussendoor even in de tuin. Zwemmen in de buurt gaat niet, want hier is overal blauwalg en dat soort ellende maar we zijn afgelopen dinsdag met lekker koel weer naar Noordwijk geweest, maar met warm weer is dat lastig want we hebben geen airco in de auto dus op de terugweg kan ik het niet riskeren om in de file te staan. Blij als we op vakantie zijn met de zee op 200 meter lopen.
Sinds zaterdag 20-7 trotse bezitter van onze labrador pup Dex
-
donna
- Middelgrote hondenneus

Sophia, mag ik weten waar dat hondenstrandje is aan de Geul? Wij gaan deze week naar Geulle en daar zijn wel beekjes, maar een hondenstrandje is natuurlijk geweldig. Alvast bedankt!sophia schreef:Aan zee of in het zuiden waar wij wonen idd een enorm verschil ! Reden afgelopen vrijdag om 19.00 uur terug van het strand in Domburg bij 23 graden, om daarna om 21.00 uur thuis te komen bij een temperatuur van ... 33 graden !
-
donna
- Middelgrote hondenneus

Sophia, mag ik weten waar dat hondenstrandje is aan de Geul? Wij gaan deze week naar Geulle en daar zijn wel beekjes, maar een hondenstrandje is natuurlijk geweldig. Alvast bedankt!sophia schreef:Aan zee of in het zuiden waar wij wonen idd een enorm verschil ! Reden afgelopen vrijdag om 19.00 uur terug van het strand in Domburg bij 23 graden, om daarna om 21.00 uur thuis te komen bij een temperatuur van ... 33 graden !
-
Haasje
- Middelgrote hondenneus

Dit is het leuke topic voor hondenijsjes, hier heb ik het van: viewtopic.php?t=72343&postorder=asc" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik geef ijsjes met voor de helft stukjes rauw vlees en de andere helft water en een eetlepel yoghurt, in ieder geval genoeg variaties mogelijk
.
Ik geef ijsjes met voor de helft stukjes rauw vlees en de andere helft water en een eetlepel yoghurt, in ieder geval genoeg variaties mogelijk
Groetjes, Linette
-
Janet
- Snuffelneus

heb de afgelopen dagen de wekker op 6 uur gezet, hondjes in de auto en naar 1 van de plassen rondom ankeveen gereden. Ze daar een tijdje laten zwemmen en drijfnat in de auto mee terug genomen. De rest van de dag ze vooral met rust gelaten.
snachts slapen ze bij mij op de kamer onder de plafond ventilator
snachts slapen ze bij mij op de kamer onder de plafond ventilator
Vieze afwas bewijst dat ik ons te eten geef. Volle vuilnisemmers laten zien dat ik hun troep opruim. Een rommelige vloer laat zien dat mijn dieren plezier mogen hebben. Een berg wasgoed is het bewijs dat ik mijn honden schone kleden geef, en een natte badkamer laat zien dat ik ze in bad doe.
-
jeltje
- Hele grote hondenneus

Geweldig filmpje, wat een waterpret, maar ik snap wel wat je bedoelt Roos. Kreeg vandaag nog het bericht dat de hond (border collie) van kennissen van ons gisteren op 2 jarige leeftijd is overleden, hij viel ineens dood neer nadat hij al uren in en uit het zwembad aan het rennen was! Vreselijk, de baasjes zijn er kapot van, realiseerden zich niet hoe belastend het was voor het hondje, was toch lekker koel dat water dachten ze!Roos schreef:Hangt er vanaf hoe warm het is of dat genieten is naar mijn mening. Ik zou niet te blij zijn als mijn honden zo druk deden met dit soort warmte.